3. prosince 2013

Devil make-up (čertí make-up) ♀

Ahoj všichni po dlouhé dobbě vás vítám u nového článku. Protože už jsou jen 2 dny do Mikuláše. Rozhodla jsem se vám ukázat takovou inspiraci pro čertí líčení.
Pro více informací klikni↕↕
1.První jsem na pleť dala trochu korektoru (Dermacol make-up cover) -používám ho jako korektor protože fakt hodně kryje.:)
2.Pak jsem to celé zapudrovala transparentním pudrem od Alverde (viz.fotka dole)
3.Pak jsem dala cihlovou tvářenku. Od FleurdeSanté v odstínu Chestnut Glow.:)
4.Pak jsem na tváře,čelo a bradu natřela :D černý stín a udělala čmouhy.
5.Na oči jsem použila slabou čenrou linku.(ELF)
6.Pak dala samozřejmě řasenku.(ESSENCE)
7. A nakonec rtěnku s liptintem (oboje Essence) na rtech jsem pak ještě dělala puntíky napomocí linek :D ..(Ale to není vidět):)
Nakonec ještě přidávám pár bonusových fotek .:D:)



Doufám že se vám tento článek líbil.Kdyžtak mi napište jestli bych měla bejt spíš blonďatá nebo hnědovlasá čertice..?:) .(Určitě mě váš názor zajímá) :) 
A Ahoj:-*


♥♣


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář♥:*