14. září 2013

My food tips - N1♫

Ahoj všichní,dněšní článek bude o jídle takže je vlastně pro všechny z vás.Určitě spoustu z vás zkouší nové věci v jídle,rád ochutnává něco nového. A každý má mezi jídlem svého oblíbence. Bude víc článků na toto téma,takže doufám že se vám to bude líbit a bude to pro vás taková malá inspirace. :-)
Pro více info klikni ↕


1)Danone-Micky´s a Minnie´s jogurt je jeden z mých nejoblíbenějších jogurtů,vůbec. Seženete ho v Albertu.:-)
 2)Každý určitě znáte Nutellu,já mam nejradši tuto z Kauflandu.Protože je dvoubarevná:-D.
 3)↕ To určitě každý znáte <3 <3 (Kinder-Mléčný řez)
4) ↕ Dřív jsem jí tak nemusela,ale teď jí miluju. Mila!<3
 Strašně miluju Musli,s čokoládou a oříšky,vyzkoušela jsem jich zpostu. Ale ty čoko jsou nejlepší,nejlíp s kousky čokolády. Taky miluju Cornflakes!:-) (Kaufland)
 Už od první třídy každý ráno jim brumlíka (čokoládovýho),ale miluju i ty ovocný!<3
 Kofola je snad moje nejoblíbenější pití spolu s Cocacolou,Vanilkovym Shakem,Ledovým čajem,Horkou čokoládou,,:-D
 Miluju Milka čokolády,ale nejvíc tu karamelovou a letilkovou ↕!☼

 Babička byla v Mariánských lázních,vždycky tam kupujem oplatky. Nejradši mam čokoládový trojhránky!:-D
Ale seženete je i v supermarketech;) .

Moje nejoblíbenější bonbony. Nevim jestli se vám to taky někdy dělá,ale někdy mi z nich bolí i v krku:-D.
___________________________________________________________________________
Tak tohle byl první díl mých jidelních oblíbenců☺ ♪ v pravo můžete hlasovat jaký by jste chtěli příští článek . :-) 
Jinak i  vostatních článkách na blogu ukazuji jídlo,nebo se podívejte na můj insta ( http://instagram.com/dinotess#
Když tak mi napište co máte rádi vy,ráda ochutnávam nová jídla,pití.!?:-) 
Včera jsem měla v jedný cukrárně jestli se to tak dá říct,Meruňkovej Shake, vůbec mi nechutnal,byl hořkej,a bez chuti,spoň vím co už si příště nekoupím! :-D 
Tak Čáu! :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář♥:*