12. září 2013

My school supplies!*(moje školní potřeby)*

Ahoj,dneska pro vás mám článek s názvem School supplies aneb moje školní potřeby.:-) 
-Nevim jestli,všechny z vás bude tento článek bavit - _-.
Ale spoustu blogerek,youtuberek to dělá na youtube jako video . A já to pro vás mám jako článek . :-D
Nebudu vám ukazovat úplně všechno protože to stejně nikoho z vás nebude zajímat, a ukážu vám spíše moje nejoblíbenější věci!:-) 
Pro více info,klikni!:-) ↕

Jako první,jsou pomocný tabulky,protože se z nich ráda učim,je to jednodušší,a je tam skoro vše co probíráme!*

Mám taky několik  tihle tich desek na různý papíry co dostáváme ve škole!;) 
A je to tam přehledný.
Tady ↕ to je můj nejoblíbenější sešit!:-D . .Koupila mi ho mamka (Elvis Hello Kitty:-D)
Moje starý gelovky nebo jak se tomu říká:D.

 Tady je muj starej penál s medvídkem,:-D,dostala jsem ho . A nosim v něm lepidla,nůžky,..(jinak bych ho nenosila:-D)

Tady je můj penál kterej mam z Mariánských Lázní. :-) (moje nejoblíbenější,nejhezčí město)<3 
Blok,kterej můžete vidět úplně na tý hlavní fotce nahoře i rozlošenej je to vlastně tříblok.:-D
Tady ten sešit je s vyměňovací náplní,nebo jak to mam napsat.. Ještě nevim co do něj budu psát.. :-D

Na zápis úkolů,to je vždycky jenom ze začátku. :-D
                                                    

 Můj poslední dvoj nebo tří penál :-D Z Tesca ;).

                                                 


 Fixy mam i Stabilo,tyhle jsou taky skvělý akorát se lámou a třepí..:(


                                            Pak nosim do školy,lenochy,a indulonu s dezinfekcí když mam suchý ruce,nebo když mažu tabuly ;).
  
Pastelky!<3


                       Pak nosim z kosmetiky už jenom balzámy!:3
Aby jste viděli i moje sešity!:)
 Samozřejmě kapesníky!:)
Můj obal na dioptrické brýle!:-D
Blok z Tesca,kam si zapisuju všechno možný..(Tesco)
Moje nejoblíbenější fixy.

Ořezávátko..(Kaufland) ;)

Moje lepidla.:)

 Nejoblíbenější propisky,pera..(lepidlo,zmizík..)
Tak to je vše,doufam že se vám tento článek líbil a nebyl moc dlouhý!:-) 
Když tak mi napiště jestli máte něco stejnýho?..
A ahoj.:-*
Zítřejší článek: Snad food tips! :-)
"Bye"*!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář♥:*