11. září 2013

Pretty little liars Tag :)

Ahoj,dneska bude jenom takový rychlý tag o mém nejoblíbenjším seriálu, který má teď malou pauzu.
Ten seriál miluju a mohla by jsem se na něj dívat pořád, chápu že ho asi všichni z vás neznají,ale kdo se nemá na co koukat tak do toho!
Tak jdem na to ↕. ;-)
 Pretty Little Liars,
 (foto-od leva Spencer,Aria,Emily,Hanna)
Pro více info klikni ↕



Kdo je tvá oblíbená postava a proč?
Nejradši mám asi Ariu-pro její styl oblékaní,..Potom mám nejradši Hannu pro její vtip. A Spencer pro její nebojácnost. Poslední je Spencer,vím že má spoustu příznivců a neříkam že já nejsem,ale bohužel je na posledním místě.*O:)
 Kdyby jsi mohla být jakákoliv postava, která by to byla a proč?
Asi Hanna je to jedna z mých nejoblíbenějších postav,líbí se mi její hlášky,styl a hlavně Caleb!:-D:D
 Kdo je tvůj oblíbený pár a proč?
Asi Ezra a Aria,prostě jim to spolu nejvíc sluší,a jsou spolu prostě nejlepší!:-D
 Ezra and Aria,
Jak dlouho seriál sleduješ?
Asi 2 roky?:-)
 Jaká byla tvá první reakce, když jsi viděla první díl?
Musím se na to dívat dál!:-D
 Čí styl se ti líbí nejvíce?
Všichni v seriálu maj krásnej styl,nevjcí se mi líbí styl Hanny a Arii.
Ve skutečnosti pak Emily..:-) 
 
  

Shay Mitchell  bab7e3825369ce54a9638cd00b2f4404 
 Co je podle tebe nejvíce šokující věc, která se zatím odehrála?
Že je Ezra možná -A . Že Ali žije. Celý ten poslední díl byl plný tajemství a šokující..
Že je Cece opravdu červenokabátnice..:-D 
Máš nějaký zvyk, který dodržuješ při každém sledování?
Jím u toho!:-D ..Jinak jsem neustále s otevřenou pusou..:-D ..To musí bejt na mě pohled.;D
  Co si myslíš o Jenně?
Přijde mi v pohodě,není taková jak vypadá.;-)
  Jaká byla tvá reakce když jsi zjistila že je Toby A?

Byl to šok,ale už není -A,ne?
 Kdo je podle tebe A a proč?
Nevim,jsou podezřelí skoro všichni. Třeba to nakonec bude Alison . :-D..Ne to asi ne;) . 
Asi Cece. ? ..ale tu už ukázali..já fakt nevim,to se ptám spíš já vás?:-) 
  Jaký odhalení by sis nejvíce přála v nadcházející serii?
Kdo je A?:-D už konečně..ale do příští série je ještě daleko,a má být i pátá.:-D(moc to protahujou,přijde vám to taky tak?)):-D
Do komentáře mi můžete napsat jestli také sledujete tento seriál,jestli vás baví,popřpadě mi poslat váš tag(jestli jste ho dělali)..Kdo si myslíte že je A?..:-) Budu ráda.(Za každou odp..)
-Jinak,tady je můj insta http://instagram.com/dinotess#
Ahoj,zítraa!:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář♥:*