25. ledna 2014

Moje odličovací rutina ♥◄ + porovnání

Ahoj všichni,vítám vás u tohoto článku..Dneska se podíváme čím se odličuju:-)...(odličovací,micelární vody,ale i peelingy a gely...:-))
♥↕

 První teda chci říct nebo spíš napsat..Že jsem sem nějak nezapojovala odličovací ubrousky,ale dam je někam jinam do článku:-)...
První teda začnem odličovačema..
První teda vidíte na obrázku Astrid,pleťovou vodu..Jsem dost citlivá na oči a musím říct že v očích vůbec nepálí..a stojí jenom 55,- mám jí docela dlouho a už tam zbývá pouze trošku..Je to dobrá pleťová voda,za tu cenu ale určitě ne nejlepší.Dobře odlíčí ale určitě ne voděodolný make-up. 6/10 bodů +Příjemná vůně

Druhý vidíte Ryor,dvoufázový odličovač-Ten teda perfektně odličuje ale trochu mi pálí v očích a je docela nepříjemný a hodně olejový dobře ale odličuje :-) ..i voděodolný make-up. Je vhodný teda spíše na léto.Já už ho tam mám docela také málo.Ale možná si v létě koupím další.Stojí něco kolem 120,- v drogerii Rossmann. 8/10 bodů(Není parfemovaný i přesto je tam cítit taková podivná vůně))

Třetí mám Synergen odličovací vodu..Koupíte jí kolem 60,- korun. Což také není zrovna tak drahé.
Dobře odličuje make-up a ani nepálí v očích.Voděodolný make-up však nezvládne. Je lepší spíš jako tonikum.Má krásnou ovocnou vůni a jako tonikum je vážně skvělá. :-) Koupíte jí v Rossmanu. - jako tonikum jí dávám 9/10.

A jako poslední a nejlepší je Loreal Micelární voda.Musím říct že úplně skvěle odličuje a lepší Micelárku jsem neměla. Nemyslela jsem si že může být takhle dobrá ale nemůžu si jí vynachválit. Parfemaci má jemnou a já jí koupila za 130,- v drogerii Teta. 10/10 bodů
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Pak se přeneseme na peelingy,gely a ostatní věci na odličování pleti.♫
První je tady Peeling od Baley. Je velmi příjemný a dělá co má . Nevidím v něm jak klady tak ani zápory je takový normální. Za tu cenu kolem 70,- je podle mě super. Dávám mu proto 8/10 není na něm něco co by mě nadchlo ale ani nenadchlo,znovu už bych si ho nekoupila.:-)

Druhý je Garnier Pure Active,odličovací gel - musím říct že skvěle odličuje příjemně voní, a hezky osvěží tu pleť v očích neštípe ale nesmíte si dát obří vrstvu..Jsem s ním spokojená skvěle taky léčí i akné si myslím takže mu dávám 10/10 bodů.

Potom je tady Neutrogena peeling(scrub),je s vůní grapfruitu ta vůně je na mě docela výrazná a dost sladká někomu by to mohlo vadit.  Je super máte po něm super krásnou  a hebkou pleť . :-) stojí kolem 160,-Kvůli vysoké parfemaci mu dávám 9/10.♥

Jako další je tady Avon peeling,z řady Clear skin stojí kolem 80,- ..S tím sem taky byla spokojená už je dodělaný a dopotřebovaný měl takové malé fialové částečky krásně voněl a chladil :-). Byla jsem s ním spokojená pleť neudělal nijak hebkou..9/10 :)

Avon Naturals gel skoro vůbec nepoužívám výrazná parfemace..Pěkně odlíčí pleť,je po něm hebčí. Ale nic zaujímavého na něm není 7/10. (99,-)

Tee Trea Oil (gel) - Příjemná parfemace,pleť je po něm hebčí má hlavně zabraňovat vzniku akné,jsem s ním spokojená je to něco jako ten Garnier..:-) (seženete ho v lékárně kolem 99,- korun :-) ..
10/10
_ _ _ _ _
Takže to je všechno,každý má jinou pleť takže vám můžou nějaké výrobky vyhovovat méně nějaké zase více. Napište mi jaký je váš nejoblíbenější výrobek na pleť..A někdy to samé udělám i s krémy.:-) 
 Ahoj ♥♥♥
 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář♥:*