21. ledna 2014

TAG ~ 20 make-up otázek ♥♫

Čau všichni,dneska přináším nový článek a protože tu dlouho nebyl tag tak jsem se ho rozhodla dneska zveřejnit.:-)
Určitě ho taky udělejte:-)...
pro více informací klikněte ↕

1. V jakém věku si se začala líčit?
Ve 13 letech. :-)  Líčila jsem se ale méně než teď..Také jsem neměla tolik zkušeností teď už je to snad lepší :D♥
 2. Kdo tě naučil se líčit?
Naučila jsem se to sama,často jsem se koukala na kosmetické videa..A tam jsem taky něco pochytila.:-) Každý si najde svou cestu:).
3.Jaké je tvé nejoblíbenější líčení očí?
Snažím se ho často zaměňovat za poslední dobu jsem si ale oblíbila kouřové líčení..:)
 4. Jaká je tvoje nejoblíbenější značka?
Nemám konkrétně vyhraněnou značku ale hodně  mám ráda Maybelline a Catrice..:-) 
5. Nosíš make-up každý den?
Tento školní rok jsem ho měla poprvé většinou používám pouze korektor.:-) (popřípadě bbcream)
 6. Měla jsi někdy umělé řasy?
Ano.:)
7.Kolikrát denně si čistíš pleť?
Dvakrát ráno a večer
8. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Loreal Micelární odličovací vodu a Ryor dvoufázový odličovač.(Nebo ubrousky či Synergen odličovací vodu ale tu používám ráno.)
9. Používáš peeling?
Ano 1krát týdně.
10. Máš pihy?
Pár se jich najde.:-)
11.Používáš oční krém?
Plánuju si ho co nejdříve koupit.
12.Máš nebo jsi někdy měla problém s akné?
Naštěstí nemám..Občas se mi udělá nějaký pupínek ale asi jako každému.
13. Jaký korektor používáš?
Nejraději mám Maybelline.Affinitone.
14. Používáš podkladovou bázi pod makeup?
Ano ale spíše v létě,teď používám hlavně krém.:-)
15. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Ano,pokaždé.:)
16. Na líčení očí používáš spíše tužku nebo tekutou linku?
Ani jedno.:-)
17. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?
Nové Essence rtěnky,♥
18. Kterou část líčení máš ráda nejméně?
Roztírání korektoru,..krému...
19.Barvíš se sama nebo chodíš ke kadeřnici?
Jak kdy.:))
20) Nosíš každý den stejný účes nebo to střídáš? 
Mně jiný účes než rozpuštěné vlasy nesluší takže nosim rozpuštěný..:-)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Takže tohle byl celý tag určitě ho udělejte taky odkaz mi můžete dát dolů do komentářů. 
Ahoj.♥♥♥♥











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář♥:*