12. února 2014

☼ TAG: 100 otázek, na které si nikdo neptá ☼ tag(č.1)-50 otázek

Ahoj všichni,dnešní článek bude trochu delší..A tak nevim jestli vás bude všechny bavit..Ale jestli chcete tohle video spíše točit na youtube třeba vám to pomůže s otázkami,které tu budou napsané:-)).
pro více informací,,...tag ↓↓↓↓↓


1) Spíš s otevřenými nebo zavřenými dveřmi?
Do chodby ↔ zavřené. Do mamky ložnice →otevřené.:-))  :D

2) Bereš si domů šampony a kondicionéry z hotelu?
Nee.

3) Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi?
Jou.:-))

 4) Ukradla jsi někdy dopravní značku?
Ještě ne.:D

5) Používáš post-it nálepky? 
Dost.:))

6) Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila?
Jo,protože mě to baví.:D

7)Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel?
Medvěd.:*+jak by to vypadalo?:D:Dnebo nevypadalo?













8) Máš pihy? 
Jo hlavně v létě.

9) Usmíváš se vždycky na fotkách?
 Tak to vážně ne.:D












10) Co tě nejvíc u lidí rozčiluje?
  • namyšlenost 
  • když stojím ve frontě a někdo mě tam začne strkat,..
  • když je autobus celý prázdný a duchodce si sedne zrovna ke(vedle) mně!(zabíjet za to)
  • když si mě někdo přidá na facebooku a pak píše my se známe!?(wtf)
  • lidi co na ask píšou svoje příběhy ,jak to maji těžky(já to taky někdy mam těžký i když na to nevypadám)):D..ikdyž
  • falešný lidy
  • když má někdo mastný vlasy:-(
  • přetvařování
  • 9letý holky co natáčí videa na youtube:D
  • kluci z mojí třídy!!-_-(až na vyjímky))-
  • lidi co mi nadávají když mě neznají:D
  • lidi co si myslí že jsou nejkrásnější a přitom jsou hnusný jak..
  • závistvice
  • když někomu vysí nudle z nosu:D-_- omggg
  • když někdo odsuzuje podle vzhledu
  • když někdo hejtuje lidi co něco dokázali
  • když se lidi na asku co maj hodně lajků považujou za "slavný"
  • když si někdo hraje na to co není(já vždycky budu to co jsem i když mě tolik lidí pomlouvá)
  • když mi někdo říká co mam a nemam dělat:DD ubohost:-*
  • jsem v pubertě tak moje chovaní asi nebude nejlepší!!..chápu že vy ostatní se chováte normálně ale co s mýma nápadama se někam dostanu.!-_-
Když si lidi myslí že když mi řeknou pí** a myslí si že mi to strašně vadí a budu celý den brečet ne , ještě se vám vysměju do obličeje..:-))♥(třeba si to někdo dotyčnej přečte)):D
Byli by jsme tu dlouuuhoo ..:))
-A ještě !!Lidi co jsou chytrý a vy co nemáte dokonalý známky řeknete: Např:"Jednou budu slavná"(nejdřív se budou smát ale až se vám sny vyplní budou vás nenávidět):)) ú to mě vážně dostává:)) !!+učitelé co radí kam máte jít na školu a že tam a tam se neuplatníte..Nevede jenom jedna cesta ke vzdělání.:)) 

A proto nikdy nepřestávejte snít!!♥


 11) Počítáš někdy kroky při chůzi?
Jojo,když je nuda..:))

13) Kdy jsi naposledy stanovala?
Vždy o letních prázdninách ♥.

14) Tancuješ někdy i bez hudby?
Yeah:-)


15) Koušeš tužky?
Spíš nehtyy.:-(

18) Jaká je tvá písnička týdne?


Shakira- Can't Remember to Forget You ft. Rihanna
 https://www.youtube.com/watch?v=o3mP3mJDL2k&feature=player_embedded

19) Vadí ti, když kluci nosí růžovou?
 Neřeším to, nevyhledávám to, nelíbí se mi to.

 20) Díváš se na kreslené filmy?
Jistěě♥

21) Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
Lol,Last Song.

22) Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? 

Neřeknu a neřeknu.:)):D
 23) Co piješ k večeři?
Podle jaká je to večeřee..:))

24) Do čeho si namáčíš kuřecí nugety?
Do tatarky a ted mi to dělá chutě.:33

25) Tvoje oblíbené jídlo?

Toho je jsem žrout nadruhouu(Špenát,Pizza))♥(Donuty,cookies)
 

26) Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? 
 Na všechny moje oblíbené.
 27) Koho jsi naposledy políbila?
Neviiim.
28) Byla jsi skautka?
nebylaaa a nechci bejt.

29) Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu?
To jako vážně?Ne!!
30) Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír?
Nikdy!:D


31) Umíš u auta vyměnit olej?

 Neřídim ,neumim.


32) Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu?
- Nemám řidičák, takže ne.

 33) Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? - Viz otázka č. 32.

 34) Co je nejlepší jídlo k snídani? -Od 1.třídy jím Brumlíkaaa:**.


35) Kdy běžně chodíš spát? -
Okolo deseti hodin.:))(když chodim do školyy))
Okolo 11hodiny když nechodím..:))
36) Jsi líná? 
Moje nejhorší vlastnost!-_-

37) Za co ses jako dítě převlékala za karneval?
Princezna,čarodejnice,figurka do člověče nezlob se,haribo bonbony,slunečnice.:-))


38) Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu?

Netuším  asi zajíc:DD.

39) Kolik jazyků umíš?

ČJ,AJ,NJ,Sl(slovenština)):D
 40) Odebíráš nějaké časopisy?
Nene,kupuju.:) občas...

41) Máš radši lego nebo pexeso?
Legoooo♥

42) Jsi tvrdohlavá?
Joo:D
43) Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? - Nevim, neposlouchám je, neřeším je.
 44.) Dívala ses někdy na mýdlovou operu?Co to je:DD
45) Máš strach z výšek? Docela jo..:(
 46) Zpíváš si v autě?Dost:D
 47) Zpíváš si ve sprše? -Jo:D božínkuu.
48) Tancuješ v autě? To jde?:D
49) Už jsi někdy použila střelnou zbraň?
Jestli se počítá kuličkovka?:D
50) Kdy sis naposledy nechala udělat portrét od fotografa?
Stačí že mě fotí mamka:D.




Takže tohle byl celý tag děkuju jestli jste si ho někdo přečetl na váš tag mi můžete dát odkaz dolůů♥
A přiště  u dalších 50 otázek
Xoxo Dinotess♥♫→Don´t worry,be happy!:D♥
Milujuuu váás♥.-(nezapomeňte život je sladkýý)♥tak si ho užívejte:))jako kdyby jste žili poslední den♫


 

4 komentáře:

Děkuju za komentář♥:*