3. února 2014

♥ TAG: What makes me me / Co dělá mne mnou ♥

Čau všichni,dneska jsem neměla moc času a ani jsem si nemyslela že přidám článek. Protože jsem dneska měla hodně naplněný den. Proto přidávám úplně jednoduchý tag,který můžete udělat všichni.:-)

↓↓↓↓↓↓
1. Kolik měříš?
Měřím jen 161 cm.:))

2. Kolik ti je let? 
Je mi 15 let.

3. Kdy ses narodila?
27. 12 .1998

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží? 
Každý den mám náladu na něco jinýho.:-)

5. Máš nějaké piercingy/tetovaní?
Nemám někdy časem bych chtěla malý tetování.

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?
Školní obědy.:D
7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
Poslouchám hlavně Miley Cyrus♥ .
 8. Zlato vs. Stříbro?
Mám oboje ale myslím že mi sednou spíš studený tipy šperků,...Takže stříbro.♥ (stejně nosím hlavně bižu)):-)


9. Jaké jsou tvoje záliby? 
Tanec,fotografování a nakupování. ♥:-D
10. Rtěnka vs. Lesk na rty?
Dřív to byl lesk na rty,teď určitě rtěnky♥♥.
 11. Zima vs. Léto?
Každý má svoje zápory a protiklady.Když je léto chci zimu.Když je zima chci léto.Ale stejně nejradši mám léto.♥
 12. Máš akné? 
Nemám.Sem tam pupínek mám. Ale to je naprosto normální. :))
 13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
Normální ale mám mastnější T-zonu.:-)
 14. Máš pihy? 
Ano.:)
15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
36-38.:))
Doufám že jste mě trochu poznali.Hlavně vy co mě neznáte.:-) 
♥Určitě tag napište taky a dejte mi odkaz do komentářů.
Xoxo Dinotess♥♥♥*◄☼

2 komentáře:

  1. Ja som skolske obedy tiez neznasala :)

    Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář♥:*