21. února 2014

☺ Záchodový TAG ♥

Čaukys Mňaukys všichni:-),

dneska to bude možná pro vás i neznámý tag každopádně ho můžete všichni udělat!:-*













1. Kolik máte doma WC?
2:-D:))
2.Máš na WC koberečky, povlaky na poklop a podobně?
Jojo:)
3. Máš na WC sprej a pokud ano,jaký WC-spray maš nejradši?
Joo,nejradši mám takový ty fresh(nebo jak to máš říct) ..Prostě takový ty čistý vůně (moře...)
4.Jaký je tvůj oblíbený WC-papír?
Když to není ten typicky tenkej(jako ve škole) tak je to v pohodě♥..
5. Jak věšíš WC-papír a na které staně - nalevo nebo napravo?
Napravo.
6. Čteš na záchodě?
Joo♥.:D
7. Používáš vlhký toaletní papír?
Někdy si ho namočim no:D..(pardon jsem zvyklá psát narovinuu))
8. Máš doma bidet?
Nevím co to je..:-(...
Aha už jo,ne nemám.:D
 



9. Chodíš v noci na WC?
Ne na to jsem moc velkej srab.:-) (a navíc ani se mi nechce))

10. Bereš si s sebou na WC telefon?
Jo a pařim Flappy Bird.:-)):D




11. Splachovadlo - páka, tlačítko nebo šňůra?
Tlačítko.
12. Zavíráš vždy dveře, když jdeš na záchod?
Ne:-D
13. Máš na WC okno nebo větrák?
Okno (y) 
 14. Jak je to s chozením na velkou na cestách a dovolené - míváš problémy?
Vždycky to vydržim.:D

15. Chodíš na WC v přírodě?
Když je to nejpotřebnější tak jo jinak ne.!:-*:D
____

Nakonec vždycky dávám takový random (náhodné) fotky♥Aby to nebyla nuda...:-))

 Děkuju za přečtení♥,jestli se vám tag zalíbil udělejte ho taky♥
Žvot jež život tak si ho užívejte,miluju vás.
Xoxo Dinotess.

☺☺☺☺☺☺☺Můžete mě sledovat a já vás budu milovat☺☺☺☺


Instagram♥
Ask♥ 
E-mail♥

1 komentář:

Děkuju za komentář♥:*