11. dubna 2014

♥5 věcí co mám ráda♥

Ahooj:-).Po dlouhé době jsem se rozhodla napsat nějaký článek. Celou tu dobu jsem neměla žádné nápady a dneska mě něco napadlo.:-)
Snad se vám článek bude líbit,inspuruje vás ...♥
Pro více informací klikni ↓↓↓

 Věci co mám ráda/Proč mě baví žít!♥(Rodina,...přátele..Zvířata.sem psát nebudu protože to nejsou věci♥♥♥)
Takže jsou to takový ty maličkosti,koníčky..
1)Make-up
Možná to někomu přijde divný,ale každý má prostě ten svůj koníček a já mám make-up. Co jste si asi možná podle článků na blogu také všimli. Prostě mě to baví a ať si každý říká co chce♥. -.-
 makeup
2)Hudba
Hudbu poslouchá snad každý z nás Takže to asi chápete.
Já mám nejradši takový ty veselý písničky♥..Každý Většina poslouchá něco jiného,odlišného a odsuzovat lidi podle hudby,...Je pěkně pitomý!:-) Což si nějací lidi neuvědomují.
 Music forever
3)Citáty(není to přímo věc ...ale to nevadí))

Co mě strašně také baví číst a hlavně v angličtině jsou citáty.♥
Mám ráda i ty české ale z tich anglických se zase nějaké to slovo které nevíte můžete i přiučit.
A citáty jsou taková moje inspirace do života☺.

Idola ♡
cara <3Smile :) | via Tumblr
All my life♥
YOLO


















4)Roční období
-Mám strašně ráda každý roční období,protože na každém je něco jiného.A v tom je ta krása.
Každému se na nějakém období líbí něco jiného,ale také nelíbí.....A takhle to bude pořád každý jsme jiní a na každém je kam to dotáhne.


follow me on twitter @paudarin

Untitled
5)Sranda
Nesnáším nudu,vlastně se nedá říct že bych se někdy nudila. Možná to bude tím že se umím sama zabavit mám dny kdy jsem samotná a jsem ráda. Ale většinou mám mezi sebou ty nejlepší Crazy lidi♥.
Nemám ráda obyčejný lidí co si hrajou na bůhví jak vtipný a když se ve společnosti pak objeví někdo bláznivej a vtipnej a zabaví celou společnost hned ho odsuzujují že asi není normální. V dnešní době totiž člověk nemůže být ani šťastný,rád že žije protože ty všichni breberky co nemají radost ze života a snaží se být vtipný(když samozřejmě nejsou) jím to kazí. No jo no to je život . :D
-Ale právě tyhle ty závistivci by si měli zapsat do deníku že já se měnit nebudu:)♥.
Takže buďte:
💟💟Untitled◄A tohle mám na tapetě♥.


Sisters for life



Lana×
 Děkuju za přečtení článku,zase příště,Čaukeec♥.
Samozřejmě mi můžete napsat vaše věci co máte rádi♥♥♥♥
Xoxo Teri-Dinotess♥♥♥♥










2 komentáře:

Děkuju za komentář♥:*